Väärtused

Jõukohane

Go tähendab ennekõike mõistlikku valikut. Me oleme lähedal ja kättesaadavad. Go hotellides ööbides või Go poolt pakutud puhkusereisil ei pea meie klient mõtlema tehtud kulutustele, vaid lahendustele, mida ta saab. Klient tajub jõukohasust läbi kvaliteedi/hinna suhte. Go bränd ei ole eksklusiivne, kuid vastab parameetritele, mida keskmine maailmarändur nimetaks „mõistlikuks”. Go on jõukohane ka inimestele, kes töötavad tema heaks. Me väärtustame oma töötajaid ja partnereid ning motiveerime neid määral, mis võimaldab neil elada jõukohaselt kvaliteetset elu.

Kiire

Go põhikompetents – liikumine ja liigutamine – eeldab kiirust. Kiirus ei tähenda kiirustamist, vaid läbimõeldud protsesse ja ahelaid, mis võimaldavad asju ja inimesi toimetada punktist A punkti B kõige operatiivsemal viisil. Kiirus on subjektiivne mulje, mis jääb kliendile meiega suheldes. Me pakume oma teenust vastavalt sisemistele standarditele, mis on alati optimeeritud kliendi ootuste mõõdukale ületamisele. Go on tajutav kui heas mõttes kiire ning konkreetne tervik.

Kaasaegne ja iseõppiv

Go on aktiivne ja liikumapanev jõud – Go on väljakutse, juhis, suund. Olgu see reisimine, majutus või transport – innovatsioon muudab teekonna lihtsamaks ja mugavamaks. Areng on pidev liikumine ja liikumine eeldab alaliselt arenevat keskkonda. Go on organisatsioon, mis mõtleb pidevalt enda poolt hallatavat ja arendatavat keskkonda edasi – mugavamaks, selgemaks, kiiremaks ja arusaadavamaks. Innovatsioon on ka lahutamatu osa Go brändi kommunikatsioonist. Nii selles osas, kuidas me endast räägime, kui ka selles osas, mida ja kuidas me oma kliendile pakume.

Rahvusvaheline

Go on grupp ettevõtteid, mis liigutab asju ja inimesi riigipiire tundmata. Go Groupi erinevate põhiteenuste kliendid võivad olla ükskõik millisest rahvusest, kuid olenemata oma päritolust peavad nad selgelt ning üheselt tajuma Go taotlusi ja kvaliteedikuvandit. Seda igas kommunikatsiooni lõigus – märgist konkreetsete pakkumisteni.

Asjalik

Go on põhjamaiselt kirgas ja läbipaistva struktuuriga ettevõtete grupp. Me pakume seda, mida meilt oodatakse ja kommunikeerime seda, mis on oluline meie tarbijale. Go bränd ei ole ülevoolav ja kõigile kõike pakkuv. Meie tugevus on meie kompetents. Asjalik tähendab Go kontekstis ajastatud informatsiooni.